fredag 17 april 2009

Idag har jag jobbat!

från arla morgon till 22.00 ikväll.
Fick en chock när jag gick in på jobbmailen.
Jag hade fått 900 mail på ett halvt dygn.
Tillgänglighetskvoten var totalt övertrasserad.
Tillbringade trekvart med att radera dessa mail.
Jag vet inte vad som gick fel?
Hoppas hoppas webbmastern fixar det där åt mig.
Det kan inte ha undgått honom att servern gått varm?

Min nya dator har krånglat lite idag.
Jag blir lite spattig av det.
Det får inte hända nått med den, juh!
Den ska ju vara min högra hand i vardagen.
Inte stjälpa min tillvaro!
Några ave maria för morgondagen åsså
några till för min arma jobb-brevlåda är nog på sin plats.

Ikväll var storebror glad och pillemariskt rar.
Visade mig stolt sina inköp. En snygg hatt å brillor till det.
Han vart hur fin som helst. Charmgossen!
Han somnade bums. Väldigt sent.
Hoppas de får sova riktigt riktigt länge imorgon.
De små och mamman är mig så kär.
Jag önskar verkligen jag kunde göra mer.
Så de får landa. Må skönt. Vara trygga. Allihopa.

Till den det vederbör: Vet hut!

Godnatt jord...

Inga kommentarer: