fredag 3 april 2009

Diabetes 1 eller 2 eller....

Min läkare ringde imorse.
De har tydligen svårt att typbestämma min diabetes.
Det finns faktiskt fyra varianter.
Så. Jag ska på provtagning igen på måndagmorgon.

De små är sjuka båda två.
Deras mor är inte heller pigg.
(Undra på det! som hon får kämpa på...)
De kommer allihopa över helgen. Å, vad jag älskar dem.
De är så underbara. Var och en på sitt vis.
Jag e känslosam idag. Kanske håller jag på att bli sjuk?
Eller så är jag bara trött.
Det få bli en pula-på-hemma-slappar-helg.
Längtar efter min dator.
Aldrig trodde jag att jag nånsin skulle längta efter en DATOR!!!!
Hejdå världen! (för helgen...)

1 kommentar:

Ulliz sa...

Älskar dig oxå..X-tra mamma!!Du gör ett kanonjobb Vännen!!Du har har gjort dom bästa döttrarna som finns å du är en uunderbar mor till dem..DU är en helt UUUNDERBAAR människa det ska du veta!!Pöss från Ullis
(Jäcca och barnen älkar jag massor oxå..min x-tr syster å syskonbarn!!)