torsdag 9 april 2009

Jag datanjuter...

Så knäppt det lät.
Men jag gööör faxist det.
Den e skrivotymplig, tagentbordet är lååångt in, jaaa jag ska INTE klaga. Näää, det ska jag inte. Den här lilla saken har hög prestanda och sånt jag ändå inte begriper mig på.

En äggasjuk höna har jag satt opp här i Nästet och en liten söt svart häxa utan katt och kaffepanna. Men hon har kvast. Så långt sträcker sig påskandet här i vårt lilla hus.


Nu har jag provat. Det går bara inte se Merlin här i huset. Allt annat går. Inte Merlin. Shit! Fast det går ju bra ta bilen och kolla var det finns bra täckning... hehe... Jag har en stegräknare också.
Jojomensan! en Omron Walking Style II. Ska använda den idag. Tror jag. Får se... hrm...

Ha en härlig skärtorsdag nu!
Häxa på....

2 kommentarer:

Jessica sa...

Du lär ju inte nöta ut batteriet på den rackaren. hahaha *pmshäxan tar ton* Du får väl beställa Merlin på dvdmed din nya dator istället :) kram

Destiny sa...

Öhh, hur gör jag då? Det blir väl efter sista avsnittet det är möjligt? Kram!